La copilot valenciana Laura Salvo ha mort aquest dissabte als 21 anys mentre disputava el Ral·li Vidreiro-Centro de Portugal, la cinquena cita del campionat nacional lusità, després d'un fatal accident en el qual ha impactat amb un altre vehicle de la prova.
"Dol per la mort de la copilot Laura Salvo, que ha perdut la vida a Portugal mentre disputava un ral·li. El nostre més sentit condol a tots els seus familiars i éssers estimats. Descansa en Pau, estimada Laura", ha indicat la Reial Federació Espanyola d'Automobilisme en conèixer la tràgica notícia.
Per la seva banda, la Federació del País Valencià també s'ha sumat a les paraules d'escalf per als seus familiars i amics. "De vegades, la vida pot arribar a ser molt injusta. Lamentablement, ha mort Laura Salvo mentre feia el que més li agradava: copilotar. El seu somriure ens il·luminarà des del cel a partir d'ara".
Laura Salvo, jove promesa de l'automobilisme, ha perdut la vida quan el cotxe en què exercia de copilot ha xocat contra un altre vehicle pel costat dret. Les emergències han acudit al lloc de l'esdeveniment amb rapidesa, però han pogut impedir la seva mort.
Mor als 21 anys la copilot Laura Salvo en un accident durant un ral·li
El seu cotxe ha xocat contra un altre que també disputava la prova

- La copilot Laura Salvo -
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2020 a les 15:12
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 6 i 7 de setembre: cel ennuvolat arreu del país
-
Societat El metro de Barcelona obre dues «estacions fantasma»: quan i com s'hi podrà entrar?
-
Societat Els centres comercials on més s'incompleix la retolació en català
-
Societat Detenen un home que es disfressava per cometre agressions sexuals a Gavà
-
Societat El temps de divendres 5 de setembre: treva a l'espera de noves pluges
-
Societat Nou de cada deu persones creuen que el català és un mecanisme d'ascensor social