Pere Ríos, periodista d'El País, ha traspassat aquest dissabte a l'edat de 60 anys. Immers en la professió des del 17 anys, Ríos havia treballat en revistes i diaris com a redactor d'articles de tribunals i política, i des del 1998 formava part de l'equip de periodistes d'El País a la delegació de Barcelona.
Segons han explicat a EFE fonts properes a la família, el periodista no ha superat el càncer que patia. El director de l'edició catalana d'El País, Miquel Noguer, ha assenyalat que avui ha mort "qui per nosaltres va ser un exemple de mestratge del periodisme, algú que destacava pel seu rigor i tenacitat". "Ens falten molts més Pere Ríos a totes les redaccions", ha destacat Noguer.
Un dels treballs més mediàtics de Ríos és el llibre Banca Catalana: cas obert, una revisió del sumari i d'entrevistes amb els protagonistes del Cas Banca Catalana a través del qual el periodista va concloure que Pujol es va enriquir amb el banc que va portar a la bancarrota i a la ruïna a milers de famílies catalanes.
Mor als 60 anys el periodista d'«El País» Pere Ríos
Societat
El redactor de tribunals i política a la delegació de Barcelona durant molts anys no ha superat el càncer que patia
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
18 de febrer de 2023 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Societat
Un nou estudi desmenteix part de l'informe PISA: l'alumnat privilegiat no empitjora més que la resta
-
Societat
El jutge deixa a un pas de judici el CEO de Glovo per un delicte contra els drets dels treballadors
-
Societat
Oques Grasses posa a la venda «les últimes entrades» per al seu comiat a l’Estadi Olímpic
-
Societat
Els Mossos defensen la infiltració en una assemblea docent i es neguen a demanar perdó
-
Societat
Ayuso topa amb el rebuig ciutadà al The District en la inauguració a Madrid
-
Societat
Alterat el servei de bus de Barcelona per la vaga dels treballadors de TMB
