Pere Ríos, periodista d'El País, ha traspassat aquest dissabte a l'edat de 60 anys. Immers en la professió des del 17 anys, Ríos havia treballat en revistes i diaris com a redactor d'articles de tribunals i política, i des del 1998 formava part de l'equip de periodistes d'El País a la delegació de Barcelona.
Segons han explicat a EFE fonts properes a la família, el periodista no ha superat el càncer que patia. El director de l'edició catalana d'El País, Miquel Noguer, ha assenyalat que avui ha mort "qui per nosaltres va ser un exemple de mestratge del periodisme, algú que destacava pel seu rigor i tenacitat". "Ens falten molts més Pere Ríos a totes les redaccions", ha destacat Noguer.
Un dels treballs més mediàtics de Ríos és el llibre Banca Catalana: cas obert, una revisió del sumari i d'entrevistes amb els protagonistes del Cas Banca Catalana a través del qual el periodista va concloure que Pujol es va enriquir amb el banc que va portar a la bancarrota i a la ruïna a milers de famílies catalanes.
Mor als 60 anys el periodista d'«El País» Pere Ríos
El redactor de tribunals i política a la delegació de Barcelona durant molts anys no ha superat el càncer que patia
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2023 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista de 26 anys en un xoc amb un camió al nus de la Trinitat
-
Societat
L'OMS manté en vuit els positius totals per hantavirus
-
Societat La pròrroga de les concessions del bus interurbà «oblida» l'atenció en català
-
Societat
CCOO i UGT convoquen una nova vaga a Rodalies
-
Societat
Collboni aprovarà amb Junts el pla d'usos de Ciutat Vella que aixeca polseguera pel debat turístic
-
Societat L'espanyol amb hantavirus es troba millor i ja està «gairebé asimptomàtic»
