Consternació al Maresme. El passat divendres 16 d’agost va morir a l’hospital un home després de ser apunyalat diverses vegades al port d'Arenys de Mar (Maresme). Segons ha avançat el digital El Caso i ha pogut confirmar l’ACN, els fets van tenir lloc el 12 d’agost als volts de dos quarts de sis de la tarda quan la víctima, un pescador, va ser agredida per un altre home que li va propinar diverses punyalades i va fugir.
L'agredit va ser traslladat a l’hospital en estat greu i quatre dies després va morir a causa de la gravetat de les lesions sofertes. L’autor dels fets va ser detingut poc després de l’agressió a casa seva i va ingressar a presó per ordre del Jutjat d’Instrucció, en funcions de guàrdia, d’Arenys de Mar.
Tot plegat en un dilluns en què la Guàrdia Urbana de Lleida ha arrestat dos individus implicats en una violenta baralla ocorreguda a l'exterior de la discoteca Blin Blin, del carrer Alcalde Porqueres, a les 1:55 de la matinada d’aquest diumenge. La víctima, qui va patir diverses punyalades, ha estat traslladada urgentment a l'Hospital Arnau de Vilanova, on es recupera del seu estat greu.
Mor apunyalat un pescador al port d'Arenys de Mar
L’agressor va agredir diverses vegades la víctima, que va morir a l'hospital, i ha ingressat a presó
Ara a portada
Publicat el 19 d’agost de 2024 a les 16:17
Actualitzat el 19 d’agost de 2024 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Detinguts dos joves per una baralla amb apunyalament a Lleida
-
Societat Detenen el presumpte autor de l'apunyalament mortal a un nen d'onze anys a Toledo
-
Societat Cucurulla, cucurutxa o caperutxa? Lèxic en català per passar una bona Setmana Santa
-
Societat Detenen a Martorell un home per quatre agressions sexuals a Rotterdam
-
Societat Evacuen 70 passatgers del cremallera de la Vall de Núria després de quedar atrapats en un túnel
-
Societat Trànsit xifra en 200 les sancions a vehicles pesants durant l'operació sortida de Setmana Santa