Un home de 71 anys d’edat ha mort aquest dissabte al migdia mentre es banyava a la platja de Santa Margarida de Roses. L’avís al telèfon d’emergències 112 s’ha rebut a la una de la tarda informant que havien tret de l‘aigua un home i que es trobava inconscient a la sorra.
Immediatament ha arribat al lloc el servei de socorrisme, que l’ha començat a reanimar fins a l’arribada del SEM. Al lloc s’hi han desplaçat dues unitats terrestres i un helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) per continuar amb les maniobres de reanimació, tot i que finalment han resultat infructuoses.
La platja de Santa Margarida disposava de servei de vigilància en el moment dels fets i la bandera que hi onejava era la verda. Es tracta de la cinquena víctima mortal ofegada a les platges catalanes des que va començar la campanya el 15 de juny. Fins al lloc també s’han desplaçat efectius de la Policia Local i de la Guàrdia Civil, que s’encarreguen de les diligències.
Mor ofegat un home de 71 anys en una platja de Roses
Els socorristes i el SEM no l'han pogut reanimar
ARA A PORTADA
-
-
L'Audiència Nacional obre una peça separada secreta amb els pagaments en metàl·lic del PSOE Redacció
-
Illa situa el 2026 com l'any de l'amnistia i el finançament singular Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Illa defensa la gestió de la pesta porcina i avisa l'oposició: «No ho acabarem en una setmana» Lluís Girona Boffi
-
Aena descarta la gestió catalana del Prat però s'obre a «ampliar l'espai de coordinació» amb el Govern Redacció
Publicat el 10 de juliol de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
«Serà una temporada de grip dura, però en cap cas justifica mesures extremes com les de la Covid»
-
Societat
Vespreig és la paraula de l’any 2025
-
Societat
Illa no pot concloure l'origen de la pesta porcina però defensa els laboratoris al punt de mira
-
Societat
Expulsen de l'Estat l'home que va atacar amb una destral al Màgic Badalona
-
Societat
El número amb més possibilitats de guanyar la Loteria de Nadal, segons ChatGPT
-
Societat
Un grup de senglars de la zona infectada per la pesta s'endinsa a Sant Quirze del Vallès
