La família del popular programa "La casa de empeños" ha patit una greu pèrdua, la segona en només cinc anys i mig. Si a l'estiu del 2018 moria Richard Benjamin Harrison, ara ha traspassat Adam, un dels fills de Rick Harrison i nét del difunt Richard, a l'edat de 39 anys.
El portal TMZ va informar que la mort s'havia produït en “circumstàncies tràgiques”. Posteriorment va concretar que el decés havia passat per una “sobredosi fatal” i que es desconeixia on es trobava Adam en el moment de mort, així com les circumstàncies específiques que l'envoltaven.
I continua sent un misteri. El Departament de Policia Metropolitana de Las Vegas, segons ha pogut el mig nord-americà esmentat, ja ha obert una investigació.
Mor per sobredosi el fill de Rick Harrison, de «La casa de empeños»
L'home tenia 39 anys i és la segona mort al clan familiar en tot just cinc anys
- Adam Harrison, fill del presentador Rick -
- Instagram Rick Harrison
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de gener de 2024 a
les 13:46
Et pot interessar
-
Societat
Joaquim Bellmunt, catedràtic de Harvard: «L'única limitació de Catalunya en la lluita contra el càncer és econòmica»
-
Societat
Catalunya diagnostica 43.633 càncers el 2025 amb una supervivència del 60%
-
Societat
ChatGPT no funciona i registra problemes a escala mundial
-
Societat
La crisi de Rodalies afecta el nombre de visitants de la Fira de la Candelera
-
Societat
Mor un motorista en un xoc amb un cotxe a Llerona
-
Societat
Hisenda descarta haver patit un ciberatac amb robatori de dades
