Un home de 55 anys, veí de Barcelona, ha mort aquest diumenge mentre escalava al Pirineu d'Osca. Segons la Guàrdia Civil, l'home ha tingut l'accident aquest dissabte mentre feia escalada al pic de Tromosa, al terme municipal de Bielsa.
La Guàrdia Civil va rebre l'avís cap a la una del migdia després que un muntanyenc alertés que havia sentit un soroll de caiguda de pedres i crits d'una persona que demanava ajuda. Es tractava d'un company de l'home accidentat, també de 55 anys, que havia quedat enganxat en una paret.
El Grup de Rescat Especial d'Intervenció en Muntanya (GREIM) de Boltanya va trobar el cos de l'escalador barceloní en una canal. Van demanar reforços per rescatar-lo i ajudar el company que encara era a la paret.
Mor un barceloní de 55 anys mentre escalava al Pirineu d'Osca
L'home s'ha accidentat al Pic de Tromosa i anava amb un company, que ha sortit il·lès
- Imatge del Pic de Tromosa, on ha passat l'accident -
- Wikipèdia
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2021 a les 14:23
Et pot interessar
-
Societat
Denuncien que caixes de donacions per la dana han acabat en un solar d’Algamesí
-
Societat
Busquen una dona de 75 anys desapareguda a Barcelona
-
Societat
Més alertes al mòbil: el Govern avisarà els conductors de l’estat del trànsit
-
Societat
Circulació interrompuda en un tram de l'R4 per una incidència
-
Societat
Un nou restaurant de Barcelona exclou el català a la seva carta: «El castellà és més universal»
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 11 de novembre: cel solejat i boires
