Un home de 55 anys, veí de Barcelona, ha mort aquest diumenge mentre escalava al Pirineu d'Osca. Segons la Guàrdia Civil, l'home ha tingut l'accident aquest dissabte mentre feia escalada al pic de Tromosa, al terme municipal de Bielsa.
La Guàrdia Civil va rebre l'avís cap a la una del migdia després que un muntanyenc alertés que havia sentit un soroll de caiguda de pedres i crits d'una persona que demanava ajuda. Es tractava d'un company de l'home accidentat, també de 55 anys, que havia quedat enganxat en una paret.
El Grup de Rescat Especial d'Intervenció en Muntanya (GREIM) de Boltanya va trobar el cos de l'escalador barceloní en una canal. Van demanar reforços per rescatar-lo i ajudar el company que encara era a la paret.
Mor un barceloní de 55 anys mentre escalava al Pirineu d'Osca
L'home s'ha accidentat al Pic de Tromosa i anava amb un company, que ha sortit il·lès
- Imatge del Pic de Tromosa, on ha passat l'accident -
- Wikipèdia
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2021 a les 14:23
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya ha incorporat 24.518 nous habitatges de lloguer als municipis tensats en un any
-
Societat
El que s'estudia a la universitat modifica la ideologia
-
Societat
Càrregues policials a la manifestació antifeixista contra el grup ultra Núcleo Nacional
-
Societat
La petjada dels ballesters
-
Societat
Es manté la prealerta per perill fort d’allaus al Pirineu
-
Societat
El Meteocat activa l'avís a 26 comarques per vent i nevada intensa
