Un dels tres ferits de gravetat en el xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la C-14 a l'Alt Urgell ha mort a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Es tracta del conductor i únic ocupant del turisme, A.C.G., de 22 anys i veí d'Andorra. És la primera víctima mortal a la xarxa viària interurbana de Catalunya el 2022.
L'avís del sinistre es va rebre a les 19.47 hores al quilòmetre 148 de la C-14, entre Oliana i el Coll de Nargó, i dins el terme de Peramola. Els afectats van ser excarcerats de dins els vehicles pels Bombers de la Generalitat –amb set dotacions a la zona- i van ser evacuats pel SEM a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Quasi a la mateixa hora, es va produir un altre accident de trànsit a l'N-II a Castellnou de Seana (Pla d'Urgell). Enmig d'una espessa boira, una topada entre un autocar pràcticament buit –el conductor i dos passatgers- i una furgoneta va deixar dos ferits, traslladats també a l'Arnau de Vilanova.
Els Bombers hi van treballar amb tres dotacions terrestres, que van excarcerar els dos afectats de dins la furgoneta. El conductor de l'autocar i els passatgers van resultar il·lesos.
Mor un dels tres ferits greus en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a l'Alt Urgell
Un autocar i una furgoneta van topar també a l'N-II a Castellnou de Seana enmig de la boira
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2022 a les 15:49
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta