Un dels tres ferits de gravetat en el xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la C-14 a l'Alt Urgell ha mort a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Es tracta del conductor i únic ocupant del turisme, A.C.G., de 22 anys i veí d'Andorra. És la primera víctima mortal a la xarxa viària interurbana de Catalunya el 2022.
L'avís del sinistre es va rebre a les 19.47 hores al quilòmetre 148 de la C-14, entre Oliana i el Coll de Nargó, i dins el terme de Peramola. Els afectats van ser excarcerats de dins els vehicles pels Bombers de la Generalitat –amb set dotacions a la zona- i van ser evacuats pel SEM a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Quasi a la mateixa hora, es va produir un altre accident de trànsit a l'N-II a Castellnou de Seana (Pla d'Urgell). Enmig d'una espessa boira, una topada entre un autocar pràcticament buit –el conductor i dos passatgers- i una furgoneta va deixar dos ferits, traslladats també a l'Arnau de Vilanova.
Els Bombers hi van treballar amb tres dotacions terrestres, que van excarcerar els dos afectats de dins la furgoneta. El conductor de l'autocar i els passatgers van resultar il·lesos.
Mor un dels tres ferits greus en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a l'Alt Urgell
Societat
Un autocar i una furgoneta van topar també a l'N-II a Castellnou de Seana enmig de la boira
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de gener de 2022 a
les 15:49
Et pot interessar
-
Societat
Francesc Augé rebrà finalment l'eutanàsia després de la guerra judicial amb el pare
-
Societat
Limitar la velocitat màxima a 100 km/h en 150 km de l'AP-7: el pla de Trànsit per reduir la mortalitat
-
Societat
Quatre turismes xoquen i un s'incendia a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès
-
Societat
Detecten el virus Shamonda a tres granges de Girona: és perillós?
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
