Un home ha mort aquest migdia en caure mentre feia ràpel a les gorgues de Núria, a Queralbs, al Ripollès.
Els Bombers de la Generalitat han estat alertats de l'accident per un altre home que feia barranquisme amb ell a les 13.26 hores, i fins al lloc dels fets s'han desplaçat diverses dotacions, entre elles l'helicòpter medicalitzat i el Grup d'Actuacions Especials (GRAE) d'Olot.
També hi han anat efectius dels Mossos d'Esquadra i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Mor un home en caure mentre feia barranquisme a Queralbs
Un altre home queestava amb ell ha alertat els Bombers, però el SEM no ha pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
-
El Govern mira de capejar la crisi amb un «acord de país» per «refundar» Rodalies Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
ERC demana a Paneque que el responsable de la nova Rodalies assumeixi també la gestió de Renfe Catalunya Bernat Surroca Albet
-
El caos a Rodalies i el tall a l'AP-7 revolucionen el trànsit: augmenta un 10% a la C-17, C-32 i C-31S Redacció
Publicat el 10 de maig de 2021 a les 06:56
Et pot interessar
-
Esports
El camí del Barça a la Champions: quins rivals espera?
-
Esports
Quants diners guanya (o perd) el Barça si es classifica (o no) per als vuitens de la Champions?
-
Esports
Ric, urbà, modern i triomfador: així és el «jove» Copenhaguen
-
Esports
El Barça recupera el lideratge a la Lliga amb un 3-0 contra l'Oviedo en la segona part
-
Esports
El canvi de parer del Barça amb la grada d'animació: la primera carta electoral de Laporta
-
Esports
El Barça guanya la sisena Supercopa contra el Reial Madrid
