Un vianant ha mort atropellat per un turisme aquest diumenge al vespre a l'N-340 a Castellet i la Gornal (Alt Penedès), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 18.21 hores al quilòmetre 1204,2 de l'N-340, a la zona de Santa Maria de Muntanyans entre l'Arboç i Santa Margarida i els Monjos.
Per causes que encara es desconeixen, un cotxe ha envestit mortalment un vianant que anava pel voral de la carretera. Sis patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han treballat en l'accident, que ha obligat a donar pas alternatiu en aquest punt i ha provocat fins a 2 quilòmetres de retenció en ambdós sentits de la marxa. A partir de les 20.30 hores, s'ha normalitzat la circulació a la zona.
Mor un vianant atropellat per un turisme a l'N-340 a Castellet i la Gornal
El sinistre s'ha produït aquest diumenge al vespre al quilòmetre 1204,2, entre l'Arboç i Santa Margarida i els Monjos
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2017 a les 20:18
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un microbús a Subirats
-
Societat Malestar a l’ANC per la reforma dels estatuts que impulsa la direcció de Lluís Llach
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?