Parlar de Nacho Vidal és sinònim de parlar de cinema per adults amb segell català. L'actor, natural de Mataró (1973), ha decidit fer un gir després que li han diagnosticar síndrome de Reiter, una afecció que li van diagnosticar després que se li s'inflamés la pròstata i tingués dolors a l'hora d'orinar i que es caracteritza per provocar artritis en les articulacions i augmentar el risc de patir infeccions. En aquell moment, però, es va apuntar que podria haver contret el VIH.
Ara, a través del seu canal a YouTube, l'actor, que en realitat es diu Ignacio Jordá, ha explicat quina és la seva situació mèdica, amb la finalitat de silenciar aquelles veus que apuntaven que podria haver contret el VIH.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bnLmvpkblOs[/youtube]
En el mateix perfil, explica que vol respondre tots els dubtes que hi pugui haver al voltant de la indústria del cinema porno, així com explicar els projectes que manega de cara al futur i sumar-se a iniciatives que l'animin o que tinguin finalitats educatives.
"M'han acusat d'estar esperant que em paguessin en algun mitjà de comunicació per parlar, doncs ara ho faig gratis, i tant me fa que tingui una reproducció o dos milions", explica l'actor. Ara, doncs, deixarà de posar-se nu davant les càmeres de platós per llançar-se a l'univers YouTube, sense deixar de banda algun projecte audiovisual.
Nacho Vidal es reinventa després de triomfar en el cinema per adults
Societat
L'actor es reconverteix després d'un fals positiu en VIH
ARA A PORTADA
-
Política 29-N, entre Maricarmen i l'amnistia Neus Climent | Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Gabriel Rufián dona el sí a Oriol Junqueras i tornarà a encapçalar la llista d'ERC al Congrés Ferran Casas i Manresa | Neus Climent
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
Publicat el
07 de setembre de 2019 a
les 17:31
Et pot interessar
-
Societat
Els decrets no t’abaixaran el lloguer
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
