Si l'any passat l'Ajuntament de Barcelona va fer arribar concerts de petit format a mercats i entorns comercials al voltant del Nadal, aquest any aquesta proposta s'amplia a la tardor i els primers dies de primavera. De l'1 d'octubre al 31 de març. Aquesta serà la durada del projecte Sons de ciutat, que ha presentat aquest dimarts el consistori barceloní i que inclourà 200 actuacions en sis mesos, amb 82 ubicacions repartides per tots els districtes de la ciutat. Seran espais implicaran zones com la plaça de les Glòries, els Jardins de la Rambla de Sants o la plaça del Garrigó, a Nou Barris.
D'entrada, el govern municipal ha presentat la programació de la tardor, amb noms de bandes i músics com La Ludwig Band, Joan Colomo o Da Souza. El calendari per a cadascuna d'aquestes actuacions dels pròxims mesos es pot consultar al web que l'Ajuntament ha posat a disposició de la ciutadania.
Una de les particularitats d'aquestes actuacions és que tindran lloc totes a les 12h del migdia del dissabte, en el cas de la tardor. Tanmateix, quan arribi l'època nadalenca, els recitals es dividiran entre els dijous i els diumenge, en diversos horaris.
La iniciativa forma part del nou programa de promoció de ciutat i dinamització econòmica i comercial, ha informat l'Ajuntament, i ha implicat la complicitat de 9 institucions musicals de Barcelona. En concret, el Primavera Labels de Primavera Sound, el Sónar, Quesoni, L'Afluent, el Taller de Músics, el Conservatori Superior del Liceu, l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna, l'Escola Superior Jam Session i l'Associació Coincidències.
[h3]Totes les actuacions de tardor[/h3]
En aquesta primera tongada, ja programada, les actuacions previstes són les de Bad decisions (Folk, blues, pop); Carlota Flâneur (Pop), Carmen i Maria (Jazz flamenc)
Coplas por Ocaña (Copla), Da Souza (Pop), Daniel Lumbreras (Pop, folk), Hip Horns Brass Collective (Brass Band), Holmes Quartet (Vents), Joan Colomo (Pop, cançó d’autor), Joina (Rap, soul, pop), La Ludwig Band (Folk, popular), Landry (Familiar), Marc Suárez (Cançó d’autor, flamenc fusió), Maruja Limón (Flamenc, pop), Miguel Ramos Trio (Jazz), Mirla Riomar trio (Brasil, jazz, soul), Ngomez Nokass (Percussió africana), Nick June (Indie, folk, rock), Pau Lebowski (Pop, jazz), Tribu do Choro (Brasil, jazz) i Xics’n’Roll band (Rock).
Nous concerts gratuïts a places i mercats de Barcelona, durant mig any
Grups i cantants com La Ludwig Band, Joan Colomo o Da Souza actuaran durant aquesta tardor en una nova iniciativa cultural
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 27 de setembre de 2022 a les 16:23
Actualitzat el 27 de setembre de 2022 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat
Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
-
Societat
Els treballadors del metall tornen a tallar algunes carreteres aquest dijous al matí
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
