La territorial del Pallars Sobirà de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) està preparant una cadena humana a la Pica d'Estats per al proper dia 24 d'agost. L'objectiu és fer una cadena al cim més alt de Catalunya amb 1.000 persones. L'elecció de la Pica d'Estats respon al fet de ser un dels símbols de Catalunya per ser el cim més alt del país (3.143 metres).
Aquests dies s'està preparant el dispositiu tècnic i de seguretat i la setmana vinent es presentarà aquesta iniciativa al públic.
Preparen una cadena humana de mil persones a la Pica d'Estats
Objectiu: coronar el cim més alt de Catalunya el 24 d'agost
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juliol de 2013 a
les 17:57
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
