El jutjat d'instrucció 6 de Figueres ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l'home detingut per presumptament assassinar a un altre, que va ser trobat sense vida i amb signes de criminalitat al maleter del seu cotxe a Roses. En l'escrit, el magistrat ha subratllat "l'existència d'indicis racionals de la comissió d'una acció delictiva" i per risc de fuga.
També estableix que queda acreditat que l'acusat va participar en la mort, que va tenir lloc en un pis ocupat amb una arma blanca i fent-li cops al cap que li van fracturar el crani. Després, va participar en l'encobriment del delicte, embolicant el cos amb mantes, llençols, tovalloles, una cortina de bany i diverses bosses de plàstic.
Li van deixar clavat el ganivet, li van lligar les cames amb cinta d'embalar i el van amagar al maleter del seu vehicle, que van conduir fins al lloc on va ser trobat.
Cal recordar que els Mossos d'Esquadra van detenir aquest divendres a Martorell un segon sospitós pel crim. Segons fonts properes a la investigació, el segon arrestat també convivia amb la víctima a la casa de la zona del Mas Boscà de Roses. En el moment de la detenció, estava amagat a casa d'un familiar, es va resistir i va intentar fugir. El cas es troba sota secret de sumari.
La policia catalana va descobrir el cadàver el passat dimarts 13 d'abril, i la divisió d'investigació criminal de la regió policial de Girona va assumir el cas per determinar les circumstàncies de la mort.
Presó per al presumpte assassí de l'home trobat al maleter del seu cotxe a Roses
Els Mossos d'Esquadra van detenir, aquest divendres, una segona persona relacionada amb el cas

- La policia inspeccionant el turisme -
- ACN

- Mossos d'Esquadra -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’abril de 2021 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona