La jutge ha decretat aquest dissabte presó provisional, comunicada i sense fiança per a Angela Dobrowolski, exdona del productor televisiu Josep Maria Mainat, i la seva parella per una dotzena de robatoris entre els dos en casa habitada, segons fonts judicials. A més, ha sol·licitat que aquests procediments s'acumulin al jutjat d'instrucció número 7 de Barcelona.
L'acusada té diversos procediments oberts per altres delictes com violació de domicili, fer esclatar un explosiu en un bloc de pisos o comunicar-se amb Mainat quan ho tenia prohibit. A més, serà jutjada per intentar matar el seu exmarit provocant-li un coma diabètic. En aquest darrer procés, la fiscalia demana 16 anys de presó.
La darrera polèmica en què s'havia vist immersa Dobrowolski és l'intent de fer explotar el replà d'un bloc de pisos al barri de la Font de la Guatlla, al districte de Sants-Montjuïc de Barcelona. Dobrowolski va seleccionar l'habitatge de diverses persones que han comparegut als mitjans assegurant que va intentar assassinar Mainat. Concretament, l'objectiu eren Gabriel, suposat examant de Dobrowolski i Alina "la russa", la parella d'aquest.
Uns mesos abans, havia estat condemnada a 2 anys i 6 mesos de presó per falsificar i cobrar xecs a nom de Josep Maria Mainat. El productor, però, va recuperar els diners i es va retirar com a acusació contra la seva exdona, però encara hi ha els dos judicis pendents per intent d'assassinat el juny del 2020 i per l'incompliment de l'ordre d'allunyament que li va imposar el jutjat arran d'aquest cas.
[plantillavirals]
Presó sense fiança per a Angela Dobrowolski i la seva parella per una dotzena de robatoris en casa habitada
L'exdona de Josep Maria Mainat té diverses causes obertes i serà jutjada per intentar matar el productor televisiu
- Angela Dobrowolski -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juliol de 2023 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
La xarxa de Rodalies i regionals acumula retards d'entre 20 i 30 minuts de mitjana
-
Societat
Collboni presenta les noves multes endurides al carrer com una norma contra «els pocavergonyes»
-
Societat
Barcelona debatrà tenir un nou pla per comprar els pisos dels propietaris que ja no puguin especular
-
Societat
La setmana de la «doble vaga» dels metges arrenca amb un seguiment del 39% segons els sindicats i d'un 6% segons Salut
-
Societat
El Barça se suma al Correllengua Agermanat amb un tram que sortirà del Camp Nou
-
Societat
Cinc línies continuen amb trams tallats cinc setmanes després de l'accident de Gelida
