Presó sense fiança per a l'homicida confés de dos agents rurals

Societat

El fiscal havia demanat aquesta pena després de la declaració del caçador

Publicat el 24 de gener de 2017 a les 14:37
El jutge d'instrucció ha decretat presó provisional comunicada sense i sense fiança per a l'homicida confés de dos agents rurals aquest cap de setmana a Aspa (el Segrià). 

Al voltant de la una de la tarda la comitiva judicial s'ha desplaçat juntament amb l'acusat fins a Aspa per a la reconstrucció dels fets. Pocs minuts abans de les dues, els Mossos d'Esquadra han tornat a carregar l'acusat al furgó policial i l'han tornat a traslladar als jutjats del Canyeret.

La Fiscalia de Lleida havia demanat presó per dos delictes d'assassinat per a Ismael R.C. per entendre que concorre traïdoria, atemptat i tinença il·lícita d'armes, després que comparegués davant del jutjat el matí d'aquest dimarts.

La lletrada que el defensa, Montse Torres, ha demanat llibertat per al jove i ha mantingut que només va disparar tres vegades contra els agents tot i que segons la interlocutòria judicial, l'informe forense indica que cadascuna de les víctimes va rebre dues ferides per arma de foc ''en zones vitals''.
Escull Nació com la teva font preferida de Google