El jutge d'instrucció ha decretat presó provisional comunicada sense i sense fiança per a l'homicida confés de dos agents rurals aquest cap de setmana a Aspa (el Segrià).
Al voltant de la una de la tarda la comitiva judicial s'ha desplaçat juntament amb l'acusat fins a Aspa per a la reconstrucció dels fets. Pocs minuts abans de les dues, els Mossos d'Esquadra han tornat a carregar l'acusat al furgó policial i l'han tornat a traslladar als jutjats del Canyeret.
La Fiscalia de Lleida havia demanat presó per dos delictes d'assassinat per a Ismael R.C. per entendre que concorre traïdoria, atemptat i tinença il·lícita d'armes, després que comparegués davant del jutjat el matí d'aquest dimarts.
La lletrada que el defensa, Montse Torres, ha demanat llibertat per al jove i ha mantingut que només va disparar tres vegades contra els agents tot i que segons la interlocutòria judicial, l'informe forense indica que cadascuna de les víctimes va rebre dues ferides per arma de foc ''en zones vitals''.
Presó sense fiança per a l'homicida confés de dos agents rurals
El fiscal havia demanat aquesta pena després de la declaració del caçador
Ara a portada
Publicat el 24 de gener de 2017 a les 14:37
Et pot interessar
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa