La falta de Bombers ha obligat a tancar quatre parcs de les comarques gironines aquest diumenge. En concret, els parcs de La Pera i Vall d'Aro (Baix Empordà), els d'Hostalric i Amer (Selva) han hagut d'abaixar la persiana ja que no tenien els efectius suficients com per començar el servei a les set del matí.
A més, tampoc hi ha el sots cap territorial de torn de la regió de Girona Nord, i que hauria d'estar de guàrdia a Figueres. Aquesta problemática es va repetint les últimes setmanes des de que els Bombers van anunciar que deixaven de fer hores extra fins a mitjans d'aquest mes de gener. La regió de Girona és la que més parcs té, si bé la majoria són petits, de mínim tres bombers.
Quatre parcs de Bombers de la regió de Girona no poden obrir per falta de personal aquest diumenge
Societat
La Pera, Vall d'Aro, Amer i Hostalric no tenen els efectius necessaris i tampoc hi ha el sots cap de guàrdia encarregat de la regió nord
ARA A PORTADA
-
Terra Protecció Civil enviarà un Es-Alert a les comarques en avís vermell per les pluges Natàlia Pinyol
-
-
Política Gabriel Rufián dona per perdut un front d'esquerres realment ampli el 29-N: «Hem fracassat» Lluís Girona Boffi
-
Política Les esquerres dels Països Catalans trien: Compromís s'alia amb Podem i Més amb Front Ampli Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
06 de gener de 2019 a
les 09:59
Et pot interessar
-
Societat
El Govern vol reduir un 15% la mortalitat evitable a Catalunya abans del 2035
-
Societat
Una comissaria virtual per detectar fraus: les mesures del pla contra les ciberestafes del Govern
-
Societat
El Govern compra la seu del RACC a la Diagonal per 75 milions d'euros
-
Societat
El canvi a les trucades comercials que afecta tots els usuaris: el prefix que has de conèixer
-
Societat
Retards als trens d'ample convencional entre Lleida i Saragossa per un nou robatori de cable
-
Societat
Els testimonis VIP del cas Andic ja tenen data per declarar al jutjat: de Creuheras a Toni Ruiz
