Els Mossos d'Esquadra han reobert al trànsit cap a les sis de la tarda els dos carrils de l'AP-7 tallats a Vilobí d'Onyar (Selva) des de poc abans de les cinc, un cop s'han evacuat els cinc ferits en un accident entre un monovolum i un camió.
Entre els ferits, que viatjaven al monovolum, hi ha menors i adults. Un dels adults ha hagut de ser traslladat en helicòpter a un centre hospitalari a causa de la gravetat de les ferides. Els Mossos d'Esquadra investiguen les causes de l'accident, que a les sis de la tarda seguia provocant dos quilòmetres de circulació amb retencions.
Reoberta l'AP-7 després de l'accident que ha deixat 5 ferits
L'incident a Vilobí provocava a les sis dos quilòmetres de circulació amb retenció
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2011 a les 17:31
Et pot interessar
-
Societat «La Clara va morir en una habitació fosca i trista; volem que els pacients pal·liatius tinguin un bon últim viatge»
-
Societat El Meteocat emet avisos d'alta perillositat per la intensitat de pluges
-
Societat «Si a Catalunya es parla una llengua diferent de la meva i hi he de viure, l'he de parlar»
-
Societat El temps del cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre: alerta taronja per pluges al litoral
-
Societat Un bus turístic s'incendia a la Diagonal de Barcelona
-
Societat Montserrat, la muntanya dels quatre municipis