Ripollet denuncia talls de llum intermitents constants en l'última setmana

L'Ajuntament demana explicacions i solucions a Endesa, la companyia responsable de la infraestructura elèctrica

  • Ripollet, a les fosques -
Publicat el 03 de setembre de 2022 a les 16:05
Al llarg d'aquesta setmana, els veïns de Ripollet han denunciat, a través de les seves xarxes socials, els continus talls de llum que pateixen a les seves llars, en algunes ocasions arribant a allargar-se més de dues hores i deixant a les fosques grans zones de la ciutat.
 
 
 
 

Aquest dissabte, i després de no aconseguir respostes ni solucions per part de la companyia distribuïdora, Endesa, l'Ajuntament de Ripollet ha fet un fil a Twitter per fer pública aquesta situació, que afecta habitatges i comerços de la ciutat amb tot el que això comporta.

En aquesta publicació, el Consistori explica que "en els darrers temps, l'Ajuntament ha exigit reiteradament a Endesa, com a companyia responsable de la infraestructura elèctrica, la renovació de les línies o les millores necessàries per tal d’evitar aquests talls". Tot i això, lamenta, l'empresa no dona informació sobre les causes d'aquests talls ni sobre les possibles solucions. L'Ajuntament, a més, afirma que "sempre ha ofert a Endesa la seva màxima col·laboració per fer-ho possible i així ho continuarà fent".

El Consistori recorda que "la llum és imprescindible en la nostra vida diària, i no es pot consentir el menyspreu, tant cap a les persones usuàries com per les administracions que defensem els interessos dels nostres veïns i veïnes", i fa una crida perquè els usuaris presentin queixes i reclamacions a les companyies subministradores per ajudar a "fer més pressió".