El Ministeri de Sanitat s’ha obert a estudiar propostes de les autonomies, entre les quals Catalunya, per establir sortides per franges horàries. Fonts del Departament de Salut han explicat, després de la reunió del Consell Interterritorial de Sanitat d'aquest dilluns a la tarda, que la Generalitat i altres territoris han defensat aquesta opció, i que el ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha demanat que li facin arribar els seus plans.
El Ministeri de Sanitat no ha concretat si les acceptarà, però ha demanat rebre les propostes de franges horàries defensades per algunes CCAA.
La petició de fer arribar les propostes al Ministeri de Sanitat arriba després que aquest diumenge hagin començat a sortir al carrer els nens de fins a 14 anys -en alguns casos, amb aglomeracions- i un dia abans que el govern espanyol aprovi el pla de desconfinament, que hauria de permetre la sortida d’adults per fer passejos i esport a partir del 2 de maig.
La Generalitat ja havia demanat sense èxit al govern espanyol, abans de la sortida de diumenge, que permetés implementar franges horàries per a les passejades dels menors.
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201273[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Sanitat s'obre ara a estudiar que les sortides siguin per franges horàries
El ministre Illa demana a les autonomies que facin arribar els seus plans un dia abans d'aprovar el pla del govern espanyol per a la desescalada
- Els infants tornen al carrer després de sis setmanes de confinament. -
- Adrià Costa
- Els infants tornen al carrer després de sis setmanes de confinament. -
- Adrià Costa
- Plaça Fra Bernadí de Manlleu -
- Adrià Costa
- Una farmàcia de Barcelona -
- Martí Urgell
- Les farmàcies ja han distribuït 950.000 mascaretes comprades per la Generalitat -
- David Zorrakino/Europa Press
- Un home surt d'una farmàcia amb les receptes a la mà i sense els medicaments després de la caiguda del sistema -
- Miquel Codolar/ACN
- Metges de l'Hospital Clínic treballen durant la pandèmia de covid-19 -
- Francisco Àvia/Hospital Clínic
- El personal del Cap de Bellvitge treballant per combatre el coronavirus -
- Albert Alemany
ARA A PORTADA
-
La cúpula de Junts, un any després: gestionar l'adeu al PSOE i el repte de les municipals Oriol March
-
-
Alemanya accepta «obrir un diàleg» per l'oficialitat del català en plena pressió de Junts a Sánchez Bernat Surroca Albet
-
-
Crisi al Poder Judicial: els vocals progressistes acusen la presidenta de «trencar el consens» Redacció
Publicat el 27 d’abril de 2020 a les 20:19
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 25 i 26 d'octubre: ruixats febles i núvols a tot arreu
-
Societat
Tanca una llibreria històrica de Barcelona, referent de la defensa del català
-
Societat
Estabilitzat el foc de vegetació a Montcada i Reixac
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 25 i 26 d'octubre
-
Societat
El tren de Ferrocarrils que connectarà Barcelona amb les terminals del Prat arribarà a finals de 2026
-
Societat
El Govern elabora una guia per adaptar les estacions de trens i busos a les dones
