La predicció del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) per aquest dimarts és que continuï l'ambient assolellat. Això sí, ja veurem alguns núvols d'evolució des de les primeres hores del matí i fins al centre del dia a punts dels dos extrems del litoral.
A la resta del dia i a la resta dels sectors, el cel estarà serè o poc ennuvolat pel pas d'algunes bandes de núvols alts. A banda d'això, durant la tarda hi haurà algun núvol d'evolució diürna a punts de muntanya, sobretot a l'interior del quadrant nord-est i del Pirineu, especialment sector occidental.
#VídeoPredicció
— Meteocat (@meteocat) June 17, 2024
🌤 L'inici de setmana el temps continuarà sense estridències.
🌦 A partir de dimecres podran arribar ruixats i tempestes.
🌡 L'ambient serà càlid fins dimarts.
📺 En Cesc t'explica com serà el temps els primers dies de la setmana:https://t.co/VqrfPFldRf pic.twitter.com/CN98REt0tL
El temps, no obstant això, continuarà sense estridències en l'inici d'aquesta setmana, amb un ambient que encara agafarà el guant de la calidesa del cap de setmana. La temperatura, però, serà lleugerament més alta que els darrers dies ben bé fins al dimecres.
La pluja, entre dimecres i dijous
A partir d'aleshores, segons els experts i expertes del Meteocat augmentarà la nuvolositat i creixeran nuvolades. Atenció, en aquest sentit, perquè deixaran xàfecs i tempestes a partir del migdia. De cara al dijous, els ruixats seran més freqüents i la temperatura tornarà a anar a la baixa.