Nou dia tràgic a Catalunya. Després del succés d'aquest dimecres a la nit que ha deixat dues persones mortes per un tiroteig a Salou, aquest dijous a la tarda un nou tiroteig ha afectat Barcelona. Per ara, no consta cap ferit.
Segons ha informat la periodista Anna Punsí, el succés ha tingut lloc al carrer Anna Maria Martínez del barri del Guinardó quan dos ocupants d'un cotxe han encanonat un home que ha fugit ficant-se en un portal. S’han trobat impactes de bala en un cotxe i 4 beines 9 mm.
Els Mossos han aconseguit detenir quatre persones relacionades presumptament amb els fets mentre investiguen si l'arma amb què s'ha disparat és real o de fogueig. Els ARRO i agents de Seguretat Ciutadana tenen acordonat el carrer.
[plantillavirals]
Tiroteig al barri del Guinardó de Barcelona
Dos ocupants d'un cotxe encanonen un home que aconsegueix fugir i amagar-se en un portal; els Mossos detenen dues persones relacionades presumptament amb els fets
- Dispositiu policial al Guinardó després del tiroteig -
- Facebook (La veu del Guinardó)
ARA A PORTADA
-
Autocrítica a mitges de Mazón en l'aniversari de la dana: «Hi ha coses que haurien d'haver funcionat millor» Marc Orts i Cussó
-
-
La ferida antipolítica de la dana: «L'extrema dreta està canalitzant el malestar» Moisés Pérez Pascual
-
Un any després de la dana: «Hi ha molta por, els carrers tornen a inundar-se quan plou» Neus Climent
-
Sánchez s'escuda en l'aniversari de la dana per no abordar al Congrés el divorci amb Junts Oriol March
Publicat el 04 de maig de 2023 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
Nou rumb a la Mina amb els reallotjaments del bloc Venus i un pla 2030 per al barri
-
Societat
La Unió Europea assegura que continuarà donant suport a la reconstrucció al País Valencià un any després de la dana
-
Societat
Els treballadors del metall col·lapsen les entrades de Barcelona el primer dia de vaga
-
Societat
Tallades la C-32 i la B-20 a Cornellà de Llobregat per una manifestació
-
Societat
Mor una nena de 14 anys atropellada per un autobús a Barcelona
-
Societat
Un any de fang i vergonya
