Nou dia tràgic a Catalunya. Després del succés d'aquest dimecres a la nit que ha deixat dues persones mortes per un tiroteig a Salou, aquest dijous a la tarda un nou tiroteig ha afectat Barcelona. Per ara, no consta cap ferit.
Segons ha informat la periodista Anna Punsí, el succés ha tingut lloc al carrer Anna Maria Martínez del barri del Guinardó quan dos ocupants d'un cotxe han encanonat un home que ha fugit ficant-se en un portal. S’han trobat impactes de bala en un cotxe i 4 beines 9 mm.
Els Mossos han aconseguit detenir quatre persones relacionades presumptament amb els fets mentre investiguen si l'arma amb què s'ha disparat és real o de fogueig. Els ARRO i agents de Seguretat Ciutadana tenen acordonat el carrer.
[plantillavirals]
Tiroteig al barri del Guinardó de Barcelona
Societat
Dos ocupants d'un cotxe encanonen un home que aconsegueix fugir i amagar-se en un portal; els Mossos detenen dues persones relacionades presumptament amb els fets
- Dispositiu policial al Guinardó després del tiroteig -
- Facebook (La veu del Guinardó)
ARA A PORTADA
-
-
Política Un casament de l'establishment barceloní a l'Empordà reuneix Feijóo, Manuel Valls i Ana Patricia Botín Oriol March
-
Política Junts acusa Sánchez i Feijóo de desembarcar a Catalunya per convertir-la en un «camp de batalla» ACN
-
Política Snooker | Els debats que ens mereixem Ferran Casas i Manresa | Pep Martí i Vallverdú | Neus Climent
-
Publicat el
04 de maig de 2023 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
Collboni i Mamdani aborden els reptes d'habitatge, turisme, pobresa i clima a Nova York
-
Societat
Detenen cinc persones quan intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
-
Societat
Tornarà el «Volem bisbes catalans»?
-
Societat
El Sindicat de Llogateres xifra en 73 els blocs de pisos on té llogaters organitzats
-
Societat
«Que el projecte Manhattan de la IA estigui en mans privades és un camí cap al desastre»
-
Societat
Les vagues i les mobilitzacions dels docents continuaran: «La crisi és greu»
