Tram, l'empresa gestora de les línies de tramvia TramBaix i el TramBesòs ha posat en marxa una botiga en línia de marxandatge relacionat amb el món ferroviari i els tramvies amb la particularitat que el 50% de l'import de les vendes realitzades durant el període nadalenc es destinaran a la campanya #BenvingutsRefugiats amb què la Creu Roja atendrà les persones de Síria acollides a Catalunya.
La botiga, pionera a Catalunya i inspirada en les iniciatives d'altres operadors ferroviaris com Londres o Nova York, ofereix productes originals i variats com termos, tasses, llibretes i bosses de cotó, que promouen els valors de TRAM: comoditat, eficiència i sobretot, la cura i preservació pel medi ambient.
En paral·lel a la posada en marxa de la botiga, direcció i treballadors de l'empresa han anunciat que faran una donació econòmica directa a la Creu Roja per al fons destinat a la campanya solidària amb les persones refugiades. Així, el 100% de l’import de les compres realitzades a la nova botiga online durant el període nadalenc per part de la plantilla del TRAM anirà per a la iniciativa #BenvingutsRefugiats.
Tram obre botiga en línia i solidària
El 50% de l'import de les vendes en període nadalenc es destinaran a la campanya #BenvingutsRefugiats de Creu Roja
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2015 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Els delictes sexuals creixen un 12,5% a Catalunya durant els primers mesos del 2025
-
Societat Els investigats per l'herència de Pere Mir defensen que van complir la seva voluntat
-
Societat Un simulacre d'accident de tramvia a Barcelona avalua la resposta a sinistres amb moltes víctimes
-
Societat La DGAIA: què és, quines funcions té i per què viu una crisi?
-
Societat Aquestes són les quatre pitjors empreses del 2025, segons els consumidors
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»