Tram, l'empresa gestora de les línies de tramvia TramBaix i el TramBesòs ha posat en marxa una botiga en línia de marxandatge relacionat amb el món ferroviari i els tramvies amb la particularitat que el 50% de l'import de les vendes realitzades durant el període nadalenc es destinaran a la campanya #BenvingutsRefugiats amb què la Creu Roja atendrà les persones de Síria acollides a Catalunya.
La botiga, pionera a Catalunya i inspirada en les iniciatives d'altres operadors ferroviaris com Londres o Nova York, ofereix productes originals i variats com termos, tasses, llibretes i bosses de cotó, que promouen els valors de TRAM: comoditat, eficiència i sobretot, la cura i preservació pel medi ambient.
En paral·lel a la posada en marxa de la botiga, direcció i treballadors de l'empresa han anunciat que faran una donació econòmica directa a la Creu Roja per al fons destinat a la campanya solidària amb les persones refugiades. Així, el 100% de l’import de les compres realitzades a la nova botiga online durant el període nadalenc per part de la plantilla del TRAM anirà per a la iniciativa #BenvingutsRefugiats.
Tram obre botiga en línia i solidària
El 50% de l'import de les vendes en període nadalenc es destinaran a la campanya #BenvingutsRefugiats de Creu Roja
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2015 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 13 i 14 de desembre: cels ennuvolats i poques pluges
-
Societat
Estrelles, colors i català: un recorregut pels llums de Nadal a Barcelona
-
Societat
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Societat
Fira de Barcelona preveu tancar l’exercici de 2025 amb un nou «rècord» de 350 milions d’ingressos
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
