Un home entre 35 i 40 anys ha mort ofegat aquest dimarts a la platja de Badalona. Els fets han tingut lloc pels volts de tres quarts de tres de la tarda quan el socorrista de la platja de l'estació ha estat alertat de l'existència d'un cos flotant a l'aigua fora de la zona de bany, a més de 210 metres de la costa.
Segons han informat els serveis de socorrisme de la platja, a les 14.43h s'ha avisat el telèfon d'emergències 112 i s'ha activat un dispositiu de rescat. Tot i que segons els Mossos d'Esquadra l'home ja feia estona que era mort, a les 14.45h els socorristes han rescatat el cos i li han realitzat maniobres de reanimació fins a les 15.22h sense obtenir resposta.
Es desconeixen les causes de la mort, tot i que l'home no presentava signes de violència i hauria pogut morir a causa d'un tall de digestió, a l'espera que l'autòpsia ho confirmi. Tampoc se sap la identitat de la víctima, ja que només anava en banyador i no portava la documentació ni cap objecte personal a sobre.
Troben el cos sense vida d'un home a la platja de Badalona
Societat
Es desconeixen les causes de la mort i la identitat de la víctima
ARA A PORTADA
-
Terra Ho confirma el Meteocat: hem viscut l'estiu més càlid de les nostres vides Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Política Illa viatja a Ucraïna per portar sobre el terreny la defensa dels valors europeus Bernat Surroca Albet
-
Política Marlaska demana explicacions a la policia sobre un informe que apunta a la implicació del Marroc en la crisi a Ceuta Marc Orts i Cussó
Publicat el
11 de juny de 2013 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Societat
La Moncloa porta l'estatut sanitari al Congrés malgrat el xoc amb els metges
-
Societat
Barcelona sense biblioteques: «Ens quedem sense un dels pocs espais on tothom pot estar tranquil»
-
Societat
Identifiquen dos homes per gravar noies orinant al carrer durant les festes de Sants
-
Societat
Marta Clari, d'especialista en «gestió» a l'Ajuntament a mà dreta de Niubó
-
Societat
La factura definitiva de la visita del Papa a Barcelona s'enfila fins als 3,3 milions d'euros
-
Societat
El cuiner Ferran Adrià i la directora del Sincrotró ALBA Caterina Biscari, Medalles d'Or de la Generalitat
