Els Bombers de la Generalitat i els Mossos d'Esquadra han trobat cap a les set de la tarda el segon boletaire desaparegut a la muntanya d'Alinyà en cinc dies, en terme de Fígols i Alinyà (Alt Urgell). El primer, que es va perdre dimecres passat, no s'ha trobat i se n'ha abandonat la cerca. El segon boletaire, que s'havia perdut aquest matí, es tracta d'un home de 65 anys que ha perdut el grup de companys amb què anava.
En el dispositiu per localitzar-lo hi han participat sis dotacions dels Bombers de la Generalitat, un helicòpter amb el Grup de Recolzament d'Actuacions Espacials (GRAE) i la unitat canina, a més dels Mossos d'Esquadra.
Troben el segon boletaire desaparegut a la muntanya d'Alinyà
Els equips de rescat l'han localitzat en bon estat de salut cap a les set de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de setembre de 2015 a
les 17:57
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
