El Grup d'Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat han localitzat cap a tres quarts de deu de la nit d'aquest dissabte el cadàver del noi de 15 anys al riu Segre.
Segons han explicat fonts dels Mossos d'Esquadra a l'ACN, l'han trobat aproximadament a uns 50 metres del pont del ferro, des d'on s'ha llançat a l'aigua mentre es banyava amb uns amics. Els fets han passat cap a les 18 hores de la tarda al parc de la Mitjana de Lleida.
[noticia]221221[/noticia]
[noticia]221206[/noticia]
[noticia]221214[/noticia]
Troben mort el menor de 15 anys que s'ha ofegat al riu Segre
El menor s'ha llençat a l'aigua des del pont del ferro i ja no n'ha pogut sortir
- Un moment del rescat -
- Bombers de la Generalitat
- Un camió de bombers, en una imatge d'arxiu. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
12 de juny de 2021 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
