Un atropellament mortal a pocs metres de l'estació de Cubelles (Garraf) ha provocat retards de fins a trenta minuts al servei ferroviari, segons han informat a l'ACN fonts de Renfe. En concret han estat afectades la línia de Rodalies R2 sud, les línies de mitja distància R13 (amb procedència o destinació Lleida via Valls), R14 (Lleida via Tarragona-Reus), R15 (Riba-roja d'Ebre) i R16 (Tortosa-Ulldecona).
L'incident ha provocat també que quedés afectat un tren Euromed 11183 que cobreix la ruta Alacant-Barcelona. L'avís s'ha donat poc després de les nou del vespre i fins el lloc dels fets s'ha desplaçat una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que només ha pogut certificar la mort de la persona atropellada.
A l'estació de Cubelles, la policia ha fet tallar la via en ambdós sentits de la marxa durant uns vint minuts. Poc després s'ha restablert la circulació en una de les vies, segons ha informat a l'ACN fonts de Renfe, que ha habilitat un servei de transport per carretera als passatgers que es trobaven en els combois que han quedat aturats entre Cunit i Vilanova i la Geltrú. Pel que fa als trens de llarga i mitja distància, els combois s'han desviat per Vilafranca del Penedès.
Un atropellament mortal a Cubelles provoca retards de fins a 30 minuts
Han quedat afectades les línies R2 sud de Rodalies, les línies regionals R13, R14, R15 i R16 i un tren Euromed que cobreix el trajecte Alacant-Barcelona
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
10 d’abril de 2016 a
les 21:09
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
Cues quilomètriques a les carreteres en l'operació sortida per la segona Pasqua
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
