Els Mossos d'Esquadra han alliberat un home de 72 anys a Tortosa que estava retingut al seu domicili en una situació deplorable i obligat a practicar la mendicitat per part de la seva família. Els fets es van descobrir fa dues setmanes, quan uns veïns van alertar de la situació a la policia.
El 27 de juliol, diverses dotacions dels Mossos i Bombers van accedir a l'habitatge, ubicat al número 15 del carrer Mercaders, i hi van trobar l'home tancat en una habitació en condicions insalubres i de malnutrició. L'ancià va ser alliberat i ara es recupera en un centre sociosanitari. Els Mossos van detenir una filla i un nét de la víctima per un delicte de maltractament. Han quedat en llibertat amb càrrecs.
Segons han explicat fonts policials, l'home el lligaven i el colpejaven habitualment, i només el deixaven sortir de casa per practicar la mendicitat. Els familiars aprofitaven l'aspecte descuidat de l'ancià que, a més, pateix problemes de mobilitat, per recollir almoines als carrers del nucli antic de la capital del Baix Ebre.
Un avi, forçat a mendicar per la seva pròpia família
Societat
L'home, de 72 anys, vivia tancat en una habitació i en condicions d'insalubritat i malnutrició
ARA A PORTADA
-
Política Illa solemnitza el «suport incondicional» a Ucraïna en una reunió amb Zelenski a Kíiv Bernat Surroca Albet
-
Societat Collboni referma el suport de Barcelona a Kíiv: «Quan s’ataca una ciutat europea, s’ataca tota Europa» Neus Climent
-
-
Societat Niubó tanca la porta a reobrir les negociacions i demana un «parèntesi» de vagues Gerard Mira
-
Societat USTEC esperona la vaga després del naufragi de les primeres negociacions amb Educació Gerard Mira
Publicat el
09 d’agost de 2013 a
les 13:37
Et pot interessar
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
-
Societat
Retiren un col·lutori infantil per pressència d'un bacteri que pot provocar infeccions respiratòries
-
Societat
Woke 2.0
-
Societat
Quatre joves detinguts per amenaçar diverses persones amb un ganivet a Barcelona
-
Societat
Mor el conductor del camió que ha bolcat a la ronda Litoral
-
Societat
Les cartes del papa Francesc sobre l'Opus dirigides al bisbe de Barbastre: vigila amb «les intrigues mafioses»
