Un botellot amb un centenar de persones a Campllong ha acabat amb pintades a l'església del poble i amb reiterades trucades als Mossos d'Esquadra. Els fets s'han produït la matinada d'aquest dissabte durant un concert de Doctor Prats de festa major que es feia darrera del local social de Campllong.
Just a l'esplanada del darrera, a tocar de l'església, s'hi han concentrat prop d'un centenar de joves que no estaven al concert i que han vingut "només a fer la seva festa i les seves bretolades", segons ha explicat a l'ACN l'alcalde de Campllong, Lluís Freixas. Allà, han estat bevent i fent festa fins les sis del matí i han fet diverses pintades a l'església.
Malgrat que durant la nit han vingut repetides vegades, els concentrats han seguit amb la festa fins a trenc d'alba quan un grup de 30 persones que quedaven han acabat marxant. Freixas lamenta que la festa hagi acabat tan tard i sense identificar cap dels participants. "No s'ha pogut dissuadir, tampoc tinc l'explicació de per què no s'ha pogut actuar", ha assenyalat el batlle, visiblement molest.
Freixa ha deixat clar que el concert de Doctor Prats ha anat "perfecte" i que la gran majoria dels qui estaven fent botellot eren persones alienes al concert que "només han vingut a fer-se la seva festa". "Senzillament aprofiten qualsevol festa major o acte que es faci per organitzar el botellot i se li en fot el benestar dels veïns", ha reblat.
[plantillacoronavirus]
Un botellot d'unes 100 persones a Campllong acaba amb pintades a la paret de l'església
L'ajuntament lamenta que no s'hagi pogut dissoldre la festa fins les sis de la matinada

- Església de Campllong amb pintades -
- ACN
ARA A PORTADA
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 21 d’agost de 2021 a les 10:23
Et pot interessar
-
Societat La discriminació contra el col·lectiu LGTBI+ es triplica en els últims deu anys a Catalunya
-
Societat El TSJC avala l'eutanàsia d'una jove catalana però permet al seu pare seguir-hi recorrent en contra
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona
-
Societat La curiositat que fa única la llengua de signes en català
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer