La sort somriu (i molt) a un català. El propietari d'una butlleta de "La Primitiva" validada a Pineda de Mar ha guanyat més d'1,6 milions d'euros després d'haver estat l'únic encertant d'aquesta modalitat de joc de les Loteries i Apostes de l'Estat.
La butlleta guanyadora ha estat validada a l'Administració de Loteries número 1 de Pineda del Mar. En concret, el propietari cobrarà un total d'1.628.178,38 euros. No ha estat l'únic català beneficiat del sorteig. En el premi de segona categoria s'ha comptabilitzat una butlleta validada a l'Administració de Loteries número 1 d'Anglès, a Girona.
La combinació guanyadora del sorteig de "La Primitiva" celebrat aquest dijous ha estat formada pels números 3, 11, 17, 18, 39 i 46. El número complementari és el 41, el reintegrament el 6 i el JOKER, 9566016. La recaptació del sorteig ha estat de 13.006.111,00 euros.
Un català guanya més d'1,6 milions d'euros en ser l'únic encertant de «La Primitiva»
La butlleta premiada, l'única del sorteig, ha estat adquirida en una administració de Pineda de Mar

- Boles d'un sorteig de loteria. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2022 a les 22:02
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica