Un conductor ha resultat ferit, aquest dimecres a la tarda, en caure a la via del tren, a Manresa. L'accident ha tingut lloc als volts de tres quarts de set de la tarda. Segons els Bombers, el vehicle s'hauria precipitat des d'una altura d'uns cinc metres, al Pont Fumat, entre la Renfe i la Catalana. El cotxe ha quedat bolcat i el seu conductor i únic ocupant atrapat, pel que ha estat necessari excarcerar-lo. En principi, el seu estat no és greu.
A causa de l'accident i, per tal que els cossos d'emergència poguessin actuar, ha estat necessari tallar el corrent elèctric de la catenària. Segons ha informat Renfe, la circulació de trens no s'ha vist afectada. Fins al lloc de l'accident s'han desplaçat tres dotacions terrestres dels Bombers.
Un conductor resulta ferit en caure amb el cotxe a la via del tren a Manresa
Els Bombers l'han hagut de treure del vehicle, ja que havia quedat atrapat
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juliol de 2020 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat Més de 20 quilòmetres de retenció a l'AP-7 per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?