Un jove s'ha precipitat aquest dissabte d'un quart pis a Salt mentre la policia el perseguia. Segons fonts de la policia local, tot ha començat a les 11 del matí quan dos joves, que anaven en un ciclomotor robat, han fugit en veure una patrulla de la policia. Un dels nois ha fugit a peu i l'altre amb el ciclomotor, tot i que poc després s'ha accidentat i ha continuat la fugida a peu fins que ha entrat en un immoble.
Minuts més tard, els agents han sentit un soroll que provenia del pati interior de l'edifici. En apropar-s'hi han comprovat que el jove fugitiu s'havia precipitat d'un quart pis i el noi ha estat traslladat a l'Hospital Trueta. Els Mossos han obert una investigació per aclarir els fets.
Un jove es precipita d'un quart pis a Salt mentre la policia el perseguia
El noi conduïa un ciclomotor robat i ha fugit quan ha vist una patrulla de la policia local
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2011 a
les 18:13
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
