Una dona ha mort, dues persones més han resultat ferides greus i tres més han sofert lesions de gravetat menor en un xoc frontal entre dos turismes que ha tingut lloc aquest dimecres a la tarda a l'Armentera (Alt Empordà). Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís de l'accident cap a tres quarts de quatre.
Els fets han tingut lloc al quilòmetre 1 de la carretera GIV-6303. Les causes del xoc frontal s'investiguen. En un dels vehicles hi viatjaven cinc persones, la víctima mortal, passatgera central del darrere, un dels ferits greus i els tres ferits lleus. A l'altre automòbil només hi havia el conductor, ferit greu. Els cinc ferits han estat traslladats a l'Hospital Josep Trueta de Girona.
Arran de la incidència s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, sis dotacions dels Bombers i tres ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La via s'ha hagut de tallar en els dos sentits de la marxa. Segons els registres de l'SCT, amb aquesta víctima són 132 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Un mort i cinc ferits en un xoc frontal entre dos cotxes a l'Alt Empordà
Els dos ferits greus i els tres que han patit lesions de menor gravetat per l'accident a l'Armentera han estat traslladats a l'hospital Josep Trueta de Girona
- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
-
La desesperació diària dels usuaris de Rodalies: «Els trens surten quan volen i ningú ens avisa de res» Marc Orts i Cussó | Paula Rovira Moreno | David Cobo
-
Es pot trencar amb Renfe? El Govern ho descarta davant els arguments jurídics de Junts Bernat Surroca Albet
-
-
L'independentisme civil crida a manifestar-se contra el caos de Rodalies: «Hem de ser a tot arreu» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
29 de desembre de 2021 a
les 18:17
Et pot interessar
-
Societat
El govern espanyol creu que el tram de l'AP-7 a Gelida i l'R4 es podran reobrir dilluns
-
Societat
La fallera d'Ohio que parla català perquè es va enamorar de València: «La llengua, com les Falles, és cultura»
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de febrer
-
Societat
Lluís Rabell renuncia a l'acta de regidor de Barcelona per motius de salut
-
Societat
Trànsit desplega sis nous radars mòbils a l'AP-7 per controlar la velocitat a tota l'autopista
-
Societat
Renfe no preveu recuperar la normalitat de Rodalies fins a l'abril
