[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=owd3gBtVdKQ[/youtube]
Els alumnes de 6èB de l’escola Carme-Vedruna de Manlleu han enregistrat un vídeoclip sobre Catalunya, en el marc de l’assignatura d’anglès. Els professors van proposar el tema i els alumnes hi van haver de posar la lletra i la coreografia. En el resultat final, hi apareixen algunes estelades i algunes frases en anglès com “Catalunya, nou estat d’Europa” o "Catalunya corrent cap a la seva llibertat", que es barregen amb al·lusions al pa amb tomàquet o a la Mare de Déu de Montserrat.
El vídeo ha irritat alguns mitjans de la "caverna" mediàtica espanyola. Un article a Libertat Digital critica el vídeo, que és, segons el periodista, un exemple de com s’inculca l’esperit "separatista" a l’escola catalana. A més, el qualifica "d'adoctrinament i manipulació, amb passatges verdaderament esfereïdors".
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2014 a
les 15:33
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
