Dos homes han patit aquest diumenge a la tarda cremades severes com a conseqüència de la deflagració que s'ha produït mentre realitzaven una barbacoa al jardí d'una casa de la urbanització 'Calafell Park', a Calafell (Baix Penedès).
Segons han informat els Bombers, els dos ferits tenen 35 i 45 anys, respectivament, i han estat traslladats d'urgència amb l'helicòpter del SEM a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. Un tercer home també ha quedat ferit, però de menys gravetat, i ha estat traslladat a l'ambulatori municipal amb cremades de caràcter lleu.
Tres dotacions dels Bombers de la Generalitat s'han traslladat al llocs dels fets per donar suport sanitari i assistència als accidentats.
Una barbacoa causa dos ferits greus a Calafell
Ara a portada
Publicat el 20 de juny de 2010 a les 18:18
Et pot interessar
-
Societat Un de cada quatre catalans rep atenció d'alguna entitat social
-
Societat La impunitat d'una discriminació lingüística a l'hospital arriba als tribunals
-
Societat Interior rebutja la protesta a l'AP-7 i redirigeix els veïns a l'N-340 a Alcanar
-
Societat El temps del dilluns 28 d'abril: sol al matí i pluges a la tarda