Incendi mortal el que s'ha produït aquesta tarda al Masnou (Maresme). Una dona de 73 ha perdut la vida a casa seva com a conseqüència de les cremades i la inhalació de fum.
Els bombers han rebut l'avís a tres quarts de quatre de la tarda i fins al lloc dels fets han mobilitzat sis dotacions, una autoescala automàtica, tres camions d'aigua, un vehicle lleuger de comandament i la unitat lleugera sanitaritzada del Grup Operatiu de Suport (GROS) amb infermer del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
El foc estava situat a la planta baixa d'una casa unifamiliar de tres pisos i els bombers han muntat dos equips de recerca. Han accedit per la façana al pis que cremava i, un cop a l'interior, han localitzat la dona en estat crític, afectada per cremades i inhalació de fum.
Els efectius del cos d'emergències han rescatat la víctima i l'han deixat en mans del SEM. Els intents per estabilitzar-la, però, no han pogut salvar-li la vida. El SEM ha enviat tres unitats al servei, mentre que per part dels Mossos d'Esquadra hi han treballat cinc patrulles.
[plantillavirals]
Una dona de 73 anys mor en un incendi a casa seva al Masnou
La dona ha quedat greument ferida per cremades i inhalació de fum
- Bombers de Barcelona. -
- Àlex Marin
ARA A PORTADA
-
«L'any vinent hi haurà novetats en ajuts de lloguer als joves de Barcelona» Ferran Casas i Manresa | David Cobo
-
La recepta d'Illa contra Aliança Catalana: cos a cos al Parlament i més diners als barris Bernat Surroca Albet
-
La lletra petita de les noves multes a Barcelona: anar sense samarreta, pagar un massatge o beure al carrer David Cobo
-
Govern i entitats activen un local perquè hi dormin desallotjats del B9 a partir de diumenge a la nit Redacció
-
Publicat el 25 de setembre de 2023 a les 19:01
Et pot interessar
-
Societat
La fira de Santa Llúcia de Barcelona, més de 200 anys mantenint l'esperit nadalenc
-
Societat
Quants diners em poden tocar si tinc la Grossa a la Loteria de Nadal
-
Societat
Mor Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística, als 87 anys
-
Societat
Mor una noia de 20 anys atropellada mentre anava en patinet per Sant Cugat
-
Societat
Salut prorrogarà 15 dies més l'obligatorietat de la mascareta a centres sanitaris i residències
-
Societat
Protecció Civil envia una Es-Alert per pluges torrencials a 13 municipis
