Incendi mortal el que s'ha produït aquesta tarda al Masnou (Maresme). Una dona de 73 ha perdut la vida a casa seva com a conseqüència de les cremades i la inhalació de fum.
Els bombers han rebut l'avís a tres quarts de quatre de la tarda i fins al lloc dels fets han mobilitzat sis dotacions, una autoescala automàtica, tres camions d'aigua, un vehicle lleuger de comandament i la unitat lleugera sanitaritzada del Grup Operatiu de Suport (GROS) amb infermer del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
El foc estava situat a la planta baixa d'una casa unifamiliar de tres pisos i els bombers han muntat dos equips de recerca. Han accedit per la façana al pis que cremava i, un cop a l'interior, han localitzat la dona en estat crític, afectada per cremades i inhalació de fum.
Els efectius del cos d'emergències han rescatat la víctima i l'han deixat en mans del SEM. Els intents per estabilitzar-la, però, no han pogut salvar-li la vida. El SEM ha enviat tres unitats al servei, mentre que per part dels Mossos d'Esquadra hi han treballat cinc patrulles.
[plantillavirals]
Una dona de 73 anys mor en un incendi a casa seva al Masnou
La dona ha quedat greument ferida per cremades i inhalació de fum
- Bombers de Barcelona. -
- Àlex Marin
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de setembre de 2023 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
-
Societat
La tripulació d'Artemis II ja és a la Terra: «Ha estat un amaratge perfecte»
-
Societat
Els mestres envien un mail a les famílies sobre l'acord amb CCOO i UGT per contrarestar el «relat» d'Educació
-
Societat
Mor la sisena persona sensesostre a Badalona des de principi d'any
