[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LThrAJMo6W0[/youtube]
L'empresa immobiliària de Barcelona, Coldwell Banker, s'ha convertit en el soci immobiliari oficial de l'última entrega de la saga X-Men, Apocalypsis, i ha sigut l'encarregada de posar a la venda la popular mansió. L'escola de Charles Xavier per a Joves Superdotats, la qual es troba en la localitat nord-americana de Salem, es pot adquirir per 75.850.000 dòlars (67.505.261,86 euros).
La finca té 24 habitacions, el mateix nombre de banys, quatre xemeneies. Pels aficionats de la franquícia és important destacar que la mansió no disposa de la sala típica anomenada "Cervell", des de la qual Charles Xavier es podia comunicar amb qualsevol mutant del món. Ara bé, tot i això la casa que s'ha convertit en la localització principal de moltes escenes de les pel·lícules, sí que disposa d'una piscina olímpica i d'un spa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EFyYvdvUEqo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WVvJ6MB47v8[/youtube]
Una immobiliària de Barcelona posa a la venda la casa de «X-Men»
Societat
Coldwell Banker, s'ha convertit en el soci immobiliari oficial de l'última entrega de la saga | La mansió es pot adquirir per 75.850.000 dòlars
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
15 de juny de 2016 a
les 19:21
Actualitzat el
15 de juny de 2016 a les
19:46
Et pot interessar
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac
