Una noia ha quedat ferida greu aquest dijous al vespre en caure d'un cinquè pis mentre es feia una selfie a Girona. Segons els Bombers de la Generalitat, els fets s'han produït poc després de les set del vespre en un edifici situat al carrer Caldes de Montbui, número 101. La noia, de 18 anys, es feia la fotografia a l'àtic de l'edifici quan ha caigut d'esquena pel cel obert després de trepitjar un fals sostre que ha acabat cedint.
La jove ha anat a parar sobre una pila d'escombraries, que li ha pogut esmorteït el cop. Tot i això, ha patit diverses contusions i un traumatisme lumbar i ha estat traslladada a l'Hospital Josep Trueta, segons ha indicat el SEM.
Fins al lloc s'hi ha desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues dotacions dels Mossos d'esquadra, a més dels efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Una noia queda ferida greu a Girona en caure d'un cinquè pis mentre es feia una «selfie»
La jove de 18 anys estat traslladada a l'Hospital Josep Trueta amb contusions i un traumatisme lumbar
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2016 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta