Una noia ha quedat ferida greu aquest dijous al vespre en caure d'un cinquè pis mentre es feia una selfie a Girona. Segons els Bombers de la Generalitat, els fets s'han produït poc després de les set del vespre en un edifici situat al carrer Caldes de Montbui, número 101. La noia, de 18 anys, es feia la fotografia a l'àtic de l'edifici quan ha caigut d'esquena pel cel obert després de trepitjar un fals sostre que ha acabat cedint.
La jove ha anat a parar sobre una pila d'escombraries, que li ha pogut esmorteït el cop. Tot i això, ha patit diverses contusions i un traumatisme lumbar i ha estat traslladada a l'Hospital Josep Trueta, segons ha indicat el SEM.
Fins al lloc s'hi ha desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues dotacions dels Mossos d'esquadra, a més dels efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Una noia queda ferida greu a Girona en caure d'un cinquè pis mentre es feia una «selfie»
La jove de 18 anys estat traslladada a l'Hospital Josep Trueta amb contusions i un traumatisme lumbar
Ara a portada
Publicat el 19 de maig de 2016 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat Els Bombers rescaten un total de catorze persones al medi natural
-
Societat Set consells indispensables per fer un viatge llarg amb el cotxe
-
Societat Els cotxes amb més probabilitats de ser parats en un control
-
Societat Res de «feliç Setmana Santa»: com felicitar la Pasqua correctament en català