[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gNQBOWc6WwA[/youtube]
La Baixada del Pi és un dels moments culminats de les Festes de Sant Sebastià de Matadepera (el Vallès Occidental). El tronc va baixar dissabte a la nit en poc més de dues hores des de la muntanya fins la plaça de Cal Baldiró, al centre del poble. L'arbre d'aquest 2016 pesa gairebé una tona i és lleugerament més gran que el de l'any passat.
Aquest diumenge s'ha escorçat i s'ha plantat a mà, com marca la tradició. Diumenge vinent tornarà a ser el gran protagonista de les festes amb el Concurs de Grimpaires.
VÃDEO L'espectacular Baixada del Pi de Matadepera
Societat
Aquesta tradició és un dels moments culminats de les Festes de Sant Sebastià del municipi
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
17 de gener de 2016 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
-
Societat
Milers de persones es manifesten en contra de l'ampliació del Prat a Barcelona: «Ni ara ni mai»
