[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gbVdKU_s-Aw[/youtube]
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha denunciat una vintena de persones que celebraven una festa il·legal en una perruqueria al districte de Nou Barris. El responsable del local ha agredit els agents, ferint-ne dos lleument, per la qual cosa ha quedat detingut.
El cos policial barceloní ha estat alertat aquesta matinada per la música alta provinent de la perruqueria Zimmermann, situada al número 21 del carrer de Joan Riera. S'hi han desplaçat a la zona pels voltants de les 3.20 hores i han enxampat 17 persones, que han intentat escapolir-se per un pati interior.
Finalment, tots els participants a la festa han estat denunciats per múltiples incompliments de les restriccions de mobilitat i de les mesures d'higiene contra la Covid-19.
[plantillacoronavirus]
VÍDEO Descobreixen una festa il·legal en una perruqueria de Nou Barris
Un detingut per agredir dos agents i una vintena de denunciats
- L'interior del local que han trobat els agents | Guàrdia Urbana -
- | Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de gener de 2021 a
les 19:25
Actualitzat el
30 de gener de 2021 a les
19:28
Et pot interessar
-
Societat
La presència d'Israel al Mobile aixeca protestes i mostra les costures dels compromisos polítics a Barcelona
-
Societat
Sant Medir 2026: rues i activitats a Barcelona i Sant Cugat
-
Societat
L'R3, l'aneguet lleig de Rodalies
-
Societat
Collboni defensa «una tecnologia humanista i centrada en les persones» en la inauguració del MWC
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
-
Societat
El Mobile, l'argument estrella del sector dels pisos turístics per evitar la desaparició: hi ha alternatives?
