Vídeo | Les espectaculars imatges que ha deixat un dron abans d'estavellar-se contra un volcà en erupció
Joey Helms ha volgut aconseguir les imatges més espectaculars d'un encisador fenomen natural

- Imatges del dron abans de ser engolit pel magma -
- YT
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2021 a les 11:51
L'erupció del volcà Fagradalsfjall encara dona joc. Fa més de dos mesos que el volcà de la península de Reykjanes d'Islàndia no deixa de fer brollar lava. Així doncs, amb aquest marge de temps, el youtuber i operador de drons Joey Helms ha volgut aconseguir les imatges més espectaculars d'un encisador fenomen natural.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j18ECUhkeY0[/youtube]
Aquesta setmana, Helms ha pogut enregistrar unes imatges úniques apropant-se al màxim a l'olla de magma del volcà. Amb un dron capaç de retransmetre en directe i en alta qualitat, el youtuber ha resseguit els rius de lava fins a arribar al mateix nucli. Pocs segons després, les petites explosions han esquitxat l'aparell que ha quedat inoperatiu per acabar sent engolit pel magma.
[noticia]217687[/noticia]
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 26 de maig: inici de setmana amb domini del sol i ruixats anecdòtics
-
Societat Pedro de Sanpablo, l’home dels coloms
-
Societat Dos detinguts a Barcelona per robar un rellotge valorat en 42.000 euros
-
Societat Sis detinguts en un dispositiu contra els robatoris violents amb patinets elèctrics a Barcelona
-
Societat El nou reglament d'estrangeria: què canvia per a les persones que arriben a Catalunya
-
Societat Famílies migrades denuncien que la DGAIA els ha tret la tutela dels fills «per no tenir papers i per ser pobres»