L'estaca de @lluis_llach dedicada als qui ens volen negar el dret a decidir. Lleida és viva i valenta. Votarem! @pdecatpaeria pic.twitter.com/DUAXBLVaOS
— Toni Postius (@antonipostius) 8 de septiembre de 2017
VÍDEO Lleida canta «l'Estaca» per reivindicar el referèndum
La manifestació ha reunit centenars de persones que li han recriminat a Àngel Ros la seva negativa a donar suport al procés del Govern
- Els manifestants han cantat l'Estaca | @ToniPostius -
- | @ToniPostius
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2017 a
les 23:35
Actualitzat el
08 de setembre de 2017 a les
23:36
Centenars de persones s'han concentrat aquest divendres al vespre a la plaça de la Paeria per reivindicar el referèndum del proper 1 d'octubre. Els manifestants han cridat proclames a favor del procés endegat pel Govern de Carles Puigdemont i també contra l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, a qui han demanat que posi les urnes. Per reblar aquesta petició, i després de recordar el passat del PSUC del Paer en cap, desenes de persones s'han posat a cantar "l'Estaca".
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
