Vídeo | Salven quatre elefants atrapats en un fangar
Els habitants de la zona van mobilitzar-se en massa per rescatar-los

- Els elefants atrapats en el fangar -
- YT
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 06 de juny de 2021 a les 16:26
Esperança en la humanitat. Aquest divendres quatre elefants salvatges van quedar atrapats en caure en un fangar de Myanmar. Sense via d'escapatòria possible, tot semblava pronosticar el pitjor desenllaç per aquests pobres animals.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Fs56nIgs1AI[/youtube]
Tot i això, els habitants de l'estat Rakáin, a l'oest del país, van decidir mobilitzar-se per rescatar-los. Armats amb tan sols branques d'arbres, van començar a cavar una sortida suficientment accessible perquè els elefants poguessin sortir pel seu propi peu. Gràcies a aquesta tasca altruista i perillosa que els va dur més de cinc hores, els quatre animals van ser rescatats.
"Els vam salvar perquè sabem que els elefants estan en perill d'extinció en el món i formen part de la nostra herència", explica un veí de la localitat a l'agència Reuters. "Són tan preciosos que tota la gent del voltant va voler desplaçar-se per salvar-los la vida", conclou. S'estima que al país només en queden uns pocs centenars en comparació als milers de fa només dues dècades.
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona