El servei de missatgeria instantània WhatsApp s'ha vist interromput aquest mateix dimecres al vespre, al voltant de les 20:10 hores, impedint l'enviament i la recepció de missatges a través de l'aplicació.
Segons ha confirmat el portal especialitzat DownDetector, l'app ha rebut notificacions d'incidències -unes 20.000 fins al moment- des de les principals ciutats de l'Estat, com ara Madrid, Barcelona, València, Sevilla o Màlaga, entre les més reportades.
D'aquesta manera, l'enviament de missatges o l'accés a l'aplicació han estat els problemes més comunicats entre els usuaris i usuàries, que han aprofitat per comentar la caiguda del servei en altres xarxes socials.
[plantillavirals]
WhatsApp pateix una caiguda a escala global
Societat
Els errors més habituals són que els usuaris i usuàries ni poden rebre missatges ni se'ls permet accedir a l'aplicació, segons informa el portal web especialitzat 'DownDetector'
- Xarxes Socials -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
03 d’abril de 2024 a
les 18:51
Et pot interessar
-
Societat
Internament en règim tancat per al menor de Sant Sadurní detingut pels aldarulls de Blocus
-
Societat Els organitzadors de l’acampada de Sol aixequen la protesta per «preparar la vaga general»
-
Societat
29-N: ens hi juguem l'estat del benestar
-
Societat
Ens governa gent perillosa
-
Societat
Què suposaria la suspensió de l'alta velocitat Barcelona-Madrid? Catorze milions de passatgers afectats
-
Societat
Centre Octubre: 20 anys sent la casa de tots
