Cinexic porta a Solsona «Vainilla»

La biblioteca acull el dissabte 15 de febrer una nova proposta del cicle Cinexic. A 'Vainilla' el públic viurà una història plena de sensibilitat i coratge acompanyada de cinc curtmetratges sobre l'acceptació d'allò que ens fa diferents

Fotograma de "Vainilla"
Fotograma de "Vainilla"
Redacció
13 de febrer de 2025, 14:37

Vainilla és la protagonista de la nova pel·lícula del cicle Cinexic que es projecta a la biblioteca Carles Morató. És una nena parisenca que passa les vacances a l'Illa de Guadalupe amb la tieta. Hi viurà una aventura exòtica plena d'elements màgics a partir d'una animació que combina el 2D amb imatges reals. La cinta es complementa amb cinc curtmetratges més sobre l'acceptació dels propis orígens i allò que ens fa diferents. 

Aquesta és una proposta recomanada al públic a partir de 5 anys.L'entrada és lliure, però cal fer la reserva en línia aquí.  

Cinexic és un programa per incentivar la difusió de cinema infantil europeu en versió original en català o doblat al nostra idioma que té per objectiu contribuir a crear nous hàbits de consum cultural. L’impulsa Òmnium Cultural amb la col·laboració de les entitats distribuïdores de films infantils Pack Màgic i Rita & Luca Films i arriba a Solsona de la mà del Servei de Biblioteques. La qualitat artística i pedagògica, la perspectiva de gènere, de respecte a la diversitat i de foment dels drets socials i universals en el contingut i l’adequació a diferents grups d’edat són alguns dels criteris de la programació. A més, al web www.cinexic.cat, famílies i escoles disposen de material didàctic per a cadascuna de les cintes.

 

Arxivat a