El dilluns posterior al Carnaval, el 10 de març, l'Oficina dAtenció Ciutadana (OAC) municipal de Solsona obrirà les reserves per a la renovació o primera obtenció del DNI a la ciutat. L'equip mòbil d'expedició d'aquest document oficial es desplaçarà a Solsona els dies 24 i 26 de març.
Serà, com sempre, de deu del matí a dos quarts d'una del migdia per a un màxim de 75 places. Les persones que hi estiguin interessades poden trucar a partir del 10 de març al 973480050, o bé enviar un correu electrònic a [email protected].
Es recorda que la renovació o expedició del document nacional d'identitat suposa haver de comparèixer a les dependències municipals ambdós dies programats: el primer es faciliten les dades personals i una fotografia de carnet i s'abonen 12 euros i el segon es recull el document - cal dur el vell-.