El dissabte 15 de març, de dos quarts de cinc de la tarda a dos quarts de vuit del vespre, la Plaça Major de Solsona acollirà la tercera edició de la Fira del Petit Botiguer.
Aquesta iniciativa ofereix als infants i joves un espai per vendre manualitats, joguines, llibres, roba i altres articles en desús, fomentant la reutilització i el consum responsable.
L'esdeveniment reprèn l’experiència viscuda en les dues edicions anteriors que permet als participants posar en pràctica la seva creativitat i esperit emprenedor, alhora que promou la socialització i l'activitat comercial en un ambient dinàmic i familiar. A les paradetes, no només es facilita l'intercanvi i la reutilització de productes, sinó que també es dona una segona vida a objectes que ja no s'utilitzen. Així mateix, també s’oferiran diversos actes que tindran lloc de forma paral·lela, com les actuacions a càrrec dels alumnes de l’Escola de Música Joan Roure i de l’Àtic Taller Musical, així com també un derbi escolar d’escacs organitzat pel Club d’Escacs Elefant.
Com apuntar-se per participar a la Fira del Petit Botiguer
Els infants i joves de 6 a 16 anys que vulguin participar-hi poden inscriure's fins al 26 de febrer dirigint-se al Consell Comarcal del Solsonès a través del correu electrònic [email protected] o trucant al telèfon 973 48 20 03.