Facebook alertarà de les notícies d'última hora a tots els usuaris d'Espanya, França, el Regne Unit, Mèxic, Austràlia i Alemanya, mitjançant una etiqueta vermella. Aquest indicatiu permetrà diferenciar notícies prioritàries i urgents perquè no es confonguin ni es perdin entre altres informacions superficials.
El sistema està implementat per a 12 mitjans de comunicació, de moment, i només se'ls hi permet fer ús d'aquesta etiqueta "d'última hora" un cop al dia, a més de fer-ho cinc cops en un dia només una vegada al mes. Facebook argumenta que aquesta "limitació" és perquè els mitjans destaquin "allò realment rellevant". Aquest mecanisme ja funciona als Estats Units i el Canadà.
Les estadístiques facilitades per Facebook a l'agència EFE i explicades a diversos mitjans assenyalen que, segons les proves fetes a Espanya, les persones van dedicar-hi un 6,6% més de temps en aquestes notícies destacades "d'última hora" i van clicar-hi un 4,7% més que amb el format original.
Facebook enviarà alertes als usuaris sobre les notícies d'última hora
A hores d'ara només 12 mitjans de comunicació en poden fer ús
Ara a portada
Publicat el 01 de novembre de 2018 a les 16:16
Et pot interessar
-
Tecnologia La Universitat de Lleida testarà cases de fusta per reduir un 20% el consum energètic
-
Tecnologia Google eliminarà totes les dades emmagatzemades del mode incògnit
-
Tecnologia El nou «Call of Duty: Warzone» té participació catalana (i ja pots jugar-lo)
-
Tecnologia La policia inicia una investigació a Andorra després d'un reportatge sobre OnlyFans al país