Un ultralleuger s'ha estavellat aquest dijous al migdia en un camp de pomeres a Ventalló (Alt Empordà). L'aparell havia d'aterrar a l'aeròdrom de Viladamat però va perdre el control i va haver de fer un aterratge d'emergència en un camp de pomeres del costat, a Ventalló, segons han indicat els Mossos d'Esquadra.
L'accident es va produir a dos quarts d'una del migdia. El pilot de l'aparell va resultar ferit lleu. Ni els Bombers de la Generalitat ni el SEM van haver d'actuar perquè no es va produir cap incendi i el pilot va patir ferides de molt poca consideració.
Un avió ultralleuger s'estavella a l'Alt Empordà
Societat
El pilot va perdre el control i va fer un aterratge d'emergència sobre un camp de pomeres
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
13 de maig de 2016 a
les 10:37
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
