Un ultralleuger s'ha estavellat aquest dijous al migdia en un camp de pomeres a Ventalló (Alt Empordà). L'aparell havia d'aterrar a l'aeròdrom de Viladamat però va perdre el control i va haver de fer un aterratge d'emergència en un camp de pomeres del costat, a Ventalló, segons han indicat els Mossos d'Esquadra.
L'accident es va produir a dos quarts d'una del migdia. El pilot de l'aparell va resultar ferit lleu. Ni els Bombers de la Generalitat ni el SEM van haver d'actuar perquè no es va produir cap incendi i el pilot va patir ferides de molt poca consideració.
Un avió ultralleuger s'estavella a l'Alt Empordà
Societat
El pilot va perdre el control i va fer un aterratge d'emergència sobre un camp de pomeres
ARA A PORTADA
-
-
Política Rufián desitja l'«ostracisme polític» de Junts: «No vull gent que es dedica a putejar el meu poble» Lluís Girona Boffi
-
-
Economia Foment del Treball critica les polítiques d’habitatge «orientades a buscar culpables» i reclama més oferta Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
13 de maig de 2016 a
les 10:37
Et pot interessar
-
Societat
Torna a funcionar l’R16 i els trens amb València després de l’aturada pel temporal
-
Societat
Els robatoris de coure han provocat 15.000 minuts de retard a Rodalies al setembre
-
Societat
Canvis a la zona blava i verda: es pagarà més segons la mida del cotxe?
-
Societat
Mor una dona de 76 anys atropellada per un camió de la neteja a Gràcia
-
Societat
Carme Junyent i Oriol Domènec, Medalles d'Honor Creu de Santa Eulàlia del Consell de la República
-
Societat
El pes del català com a llengua habitual torna a caure a Barcelona
