L'instint animal és ben curiós, i un exemple és el d'en Piqué, un gos pastor de Fogars de la Selva que el cap de setmana del 9 i 10 de febrer va aparèixer en plena autopista AP-7. D'entrada es va pensar que l'animal s'havia escapat del seu mas i havia irromput en plena via, posant en risc la seva vida i la seguretat dels conductors que la transiten.
Treballadors d'Autopistes el van recollir, però no ha estat fins ara que s'ha sabut que el gos no s'havia escapat perquè sí. Segons informa la Guàrdia Municipal de Fogars, el gos de fet havia estat seguint un camió des de la seva finca.
Concretament, perseguia el vehicle que transportava el ramat d'ovelles de les quals havia estat tenint cura en els darrers mesos, i que ara les duia a l'escorxador. El gos va accedir a l'autopista a través del peatge, però ben aviat el van poder interceptar per garantir la seva seguretat i la dels conductors.
Un gos pastor entra a l'AP-7 perseguint el camió que portava el seu ramat d'ovelles a l'escorxador
L'animal seguia el seu instint per protegir-les
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2019 a les 11:07
Et pot interessar
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona