El diari de les comarques de Ponent 'Segre' celebra el seu 40à aniversari amb una exposició itinerant que arriba al Solsonès amb les portades més destacades de les últimes quatre dècades.
"Segre, 40 anys informant" és el títol de la mostra itinerant de la primera capçalera lleidatana amb motiu del seu aniversari. L'exposició repassa la història de la demarcació a través de les portades més destacades d'aquest període i amb les notícies més rellevants de la comarca.
Es podrà visitar al pati gòtic del Consell Comarcal del Solsonès del 2 al 9 de desembre, de dilluns a divendres de 8 a 15 h. S'inaugura el dijous 1 a les 19 h.
EXPOSICIÓ: "Segre, 40 anys informant"
01/12/2022 a 19:00 a
09/12/2022 a 15:00
pati gòtic del Consell Comarcal del Solsonès
Arriba a Solsona l'exposició «Segre, 40 anys informant»
Es podrà visitar al pati gòtic del Consell Comarcal del Solsonès del 2 al 9 de desembre, de dilluns a divendres de 8 a 15 h. S'inaugura el dijous 1 a les 19 h
ARA A PORTADA
-
-
-
Inicien una campanya de micromecenatge per a l’edició d’un llibre divulgatiu sobre els boscos Ramon Estany Montanyà
-
Prop d'una vuitantena de persones participen en les XVI Jornades de Sant Galderic a la Coma i la Pedra Redacció
-
El Solsonès s’uneix per mostrar solidaritat amb el poble palestí en un acte benèfic ple de música i cultura. Redacció
Publicat el 30 de novembre de 2022 a les 22:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El pòdcast Llegir acomiada l’any a Solsona amb Joel Díaz i Marc Giró
-
Cultura i Mitjans
Agustí Busom presenta a Solsona el seu llibre «Apuntaires»
-
Cultura i Mitjans
L'obra «Embolica que fa fort!», de la UBIC, es torna a representar aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
El Festival TRAU porta a Solsona «Un respir», a càrrec de La Passatgera
-
Cultura i Mitjans
La Coma i la Pedra acollirà les XVI Jornades de Sant Galderic aquest dissabte 25 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca solsonina acull una activitat de contacontes per a infants de 0 a 3 anys
